London Day 3 – sunday surprises

19 Jul

Det blev bestemt både en ‘sun’- Day og en dag der stod i overraskelsernes tegn. Hvis du gerne selv vil overraskes, så læs ikke videre, men giv blot blog adressen til en som du ved gerne vil overraske dig! Men hvis du selv kunne finde på at ville glæde en du holder af, så må du læse dette indlæg til ende. Eller hvis du bare er nysgerrig.

Dagen idag bød – udover på dejligt vejr og god mad – både på smil og tårer. Efter min mening er det lidt af en kunst at overraske sin kone efter knapt tyve år i hinandens selvskab, men det lykkedes for Henrik idag – også idag😘

Smil, fordi det simpelthen var sådan nogle gode oplevelser, og tårer fordi jeg blev helt rørt over min kære mand.

Herefter vil jeg lade billederne tale for sig selv!

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image

Tak til Charlotte, som jeg kan forstå har givet Henrik et tip til Afternoonthe på ‘ Sketch’

/M

Skriv et svar

