Velkommen til 2015

1 Jan

Det er efterhånden længe siden vi har skrevet noget på vores blog – skal vi bare sige vi har haft travlt, og der har heller ikke været en Londontur under opsejling. Sidstnævnte har været en underlig følelse, og jeg har da også presset på, for at få Mette med på at bestille en tur, og ligeså mange gange jeg har spurgt, ligeså mange gange er der blevet svaret NEJ!

Og nu forstår jeg hvorfår, jeg har nemlig fået en Londontur i julegave af min søde kone – som selvfølgelig skal med.

Og det er allerede i slutningen af denne måned – så planlægningen er begyndt.

Denne gang bryder vi med nogle af vores principper – ingen SAS og ingen Strand Palace. Det ville blive alt for dyrt med så kort varsel. Så vi rejser med Norwegian og skal bo i Islington på Double Tree Islington. Vi har før talt om at prøve at bo nogle andre steder/bydele, men først nu prøver vi. Mette havde fundet et billigt (men kun 1 stjerne) hotel i Brick Lane, som jeg måske nok syntes var lige skrabet nok (og ingen wi-fi), så jeg søgte og fandt hotellet i Islington på Booking.com – til en meget rimelig pris. Ikke meget dyrene end hotellet i Brick Lane – og så er det 4 stjernet og har gratis wi-fi.

Islington er jo en bydel vi er meget glade for og hotellet ligger meget tæt på Angel Tubestation.

 

Islington 2.8.2011

Islington 2.8.2011

Nu er jeg gået igang med at finde nogle gode morgenmadssteder i Islington og fandt dette link med mange gode forslag – også steder vi kender, og værdsætter, i forvejen.

29 dage endnu….

/H

Skriv et svar

