Fødselsdag i London pt. 2

6 Aug

Her er lidt mere om vores dag igår (=min fødselsdag) i London.

Først et par billeder fra The Attendant – det gamle offentlige toilet der er lavet om til cafe.

Dejlige avocadomad (med frisk chili)

Dejlige avocadomad (med frisk chili)

 

De laver rigtig god kaffe

De laver rigtig god kaffe

Da det jo var min fødselsdag måtte jeg også bestemme hvad vi skulle, så næste stop var Londons nyeste (og vist nok eneste) HMV – der ligger på Oxford St 363, samme sted som den allerførste HMV åbnede i tidernes morgen, altså før jeg blev født. Butikken er slet ikke så stor som det gamle flagskib på Oxford St, men er en OK butik, når man ikke er ude efter det mest obskure musik – og så er der en stor DVD/Blu-Ray afdeling i kælderen.

Den nye/gamle HMV på Oxford St

Den nye/gamle HMV på Oxford St

Turen gik videre til en nye tøjbutik jeg har læst om: Abandon Ship lige ved Carnaby St, faktisk lige over for Mettes smykkebutik.

Sjov tøjbutik som Mette ret godt beskrev igår.

Sjovt tøj i Abandon Ship

Sjovt tøj i Abandon Ship

Billede 48

Firmaets slogan

Bagefter en af vores gode London traditioner: sushi i St James Park. Sol og mange mennesker.

Frokost

Frokost

Hjem på hotellet for at slappe af inden fødselsdagmiddag på Blueprint Cafe, med en fantastisk udsigt til London Bridge og Themsen.

Dejlig mad og god personlig betjening.

Billede 56


Billede 58

Min udsigt

Min udsigt

Det har været en dejlig dejlig fødselsdag i London.

Nu er det onsdag morgen, og vi skal hjem i aften. Men først skal vi ud og finde noget morgenmad.

/H

Skriv et svar

