Mit London

5 Jul

Det er efterhånden længe siden der er blevet skrevet noget på bloggen – lad os give “travlt på arbejde” skylden.
Og så har der måske ikke været så meget at skrive om, da det jo efterhånden er længe siden vi har været i London – men nu er der kun 24 dage til vi tager afsted på en kombineret Devon og London tur. Turen ender med at jeg kan fejre min fødselsdag i mit London.
Her er der så en fiks overgang til at fortælle om en ny programserie på DR K: Mit London, hvor 4 kendte danskere bosat i London fortæller om byen.
Serien startede i torsdag med Kasper Holten, der er operachef på Covent Garden og bor lige midt i Neal St. området – heldige asen. Han viste rundt og genkendelsens glæde var stor hos os – han har åbenbart lidt samme smag som os, bl.a. er han vild med Monmouth kaffe.

De næste tre torsdage (DR K kl. 20:00) vil billedkunstneren Nina Saunders, modedesigneren Peter Jensen og smykkekunstneren Maria Black vise deres London.

Hvis du ikke fik set udsendelsen med Kasper Holten kan den genses her.

St. James Park maj 2011

St. James Park maj 2011

 

/H

24 dage endnu……

Skriv et svar

