Det er lææænge siden

27 Mar

Men så kan jeg også fortælle at 2 Londonture er planlagt.

Den første er i slutningen af juli/starten af august, hvor vi først tager til Devon og besøger Andy, Jacky og vovsen Dudley i Sidmouth, hvorefter vi slutter af med et par dage i London – hvor jeg bl.a. skal fejre min fødselsdag. Sikkert på en dejlig restaurant🙂

Dudley er nok blevet lidt større siden sidst

Dudley er nok blevet lidt større siden sidst

Næste tur bliver i midten af september, hvor vi skal se KATE BUSH!!!!!! Og ja jeg har allerede billetter, selvom billetsalget første starter imorgen. Dejligt at der er noget der hedder FAN PRESALE. Jeg fik mine billetter igår:

Beviset!!!!

Beviset!!!!

Kate Bush spillede sin sidste koncert for 35 år siden, det selvsamme sted hvor hun nu spiller 22 koncerter: Hammersmith Apollo. Samme sted hvor jeg så Steve Hackett sidste år.

10. maj 2013

10. maj 2013

Kate Bush spillede faktisk en koncert i København i 1979, men gad jeg gå til den? Nej!!! og det har ærgret mig lige siden. Jeg troede aldrig jeg skulle komme til at se en koncert med hende, men nu (til september) sker det!

Læs mere om koncerterne her:

kb-before_the_dawn

Billetsalget starter imorgen kl. 10.30 dansk tid – sid klar ved komputeren.

/H

Skriv et svar

