Dag tre – del 1 – årets sidste dag

31 Dec

Idag har det regnet hele dagen, så vejret var vi ikke så heldige med idag. Tilgengæld er det varmt og vi har været heldige med andre ting – her på årets sidste dag.foto

Som fx, at jeg finder et brune adidas ruskinds sko på tilbud – det allersidste par – i min størrelse! Virkelig dejligt, når det ene par sko jeg har med er med høj hæl og det andet par simpelthen er for varme!

Og så er det altså første gang – i hele mit liv – at nogen har indbetalt en stor sum penge på min bankkonto, mens jeg er ude at rejse! Tak søde Mor:-)foto 1

Deler med Henrik, hvis han altså kan følge med, for min shoppeblokering fra igår er fuldstændig væk! Det startede egentlig igår aftes, da vi delte os, fordi Henrik ville i Fopp og se efter lidt musik, og jeg gik alene til hotellet. Endte i en af de butikker vi aldrig går ind i, og fandt nogle ret skønne ting! Nu må vi se hvad min personlige stylist siger, når jeg kommer hjem!

foto 2

Men dagen idag startede med at vi gik på Paul og spiste morgenmad. Jeg fik en brødkurv med smør og marmelade og to spejlæg. Henrik fik youghurt og bacon og omelet. Dejlig stemning hos Paul🙂

Derefter gik vi i den butik hvor jeg havde fået øje på noget aftenen før (jeg vil ikke sige hvad butikken hedder…) og jeg prøvede 5 stykker tøj, mens Henrik led under noget musik han ikke på nogen måde kunne lide og varmen i prøverummet. En anden kvinde var mere heldig end mig, hendes mand sagde ‘Bellisima’ til alt hun kom ud i , Henrik rynkede bare på næsen og sagde sådan noget som ; ‘Det ligner lidt et telt…’

foto

Bagefter gik vi på Monmouth og drak kaffe, vi sad udenfor – fordi der ikke var plads inde, og det var dejligt varmt og endnu ikke begyndt at regne. Henrik stak af igen – til Fopp efter mere musik – mens jeg sludrede med en tysker og købte tre kg kaffe til at tage med hjem.

Dobbeltdækkertur i regnvejr

Dobbeltdækkertur i regnvejr

Tilbage på hotellet og læsse af, og så afsted igen, denne gang tog vi en bus mod Hyde Park. Det er hyggeligt at køre i dobbeltdækker!

foto

En tur i ‘Winther Wonderland ‘ ikke noget vi vil gentage, men okay vejret taget i betragtning:-)

foto 3 foto

Derefter tuben tilbage til Covent Garden, hvor vi gik målrettet efter en pub vi tilfældigt var faldet over på vej ud. En (u)hyggelig lille gyde, og en meget lille pub, men en rigtig god afslutning på første del af vores nytårsaftensdag. Henrik fik en øl og jeg en campari. Derefter var jeg skidefuld i ca. tyve minutter – og vi gik hjem til hotellet for at slappe lidt af inden vi skal afsted på nytårsmiddag.

Imorgen skriver Henrik om nytårsaften, som vi så blive skudt igang i Shang Hai kl. 16 på pubben🙂 men allerede nu, vil jeg gerne ønske jer alle et rigtig godt nytår, og en særlig hilsen til Victor, Rikke og Mathias, som alle tre kom ind i mit liv i 2013.

Vi ses i 2014 – tak til alle, som vi har delt gode stunder med i det forgangne år.

/M

Skriv et svar

