Juleudsmykning i Carnaby Street

16 Nov

Jeg har fundet ud af at man kan følge både personer og gader/byer/områder på Instagram – udover venner og musikalske helte følger jeg Seven Dials og Carnaby Street.

London er åbenbart lidt længere fremme med juleudsmykningen end vi er i København (er det godt eller dårligt? – julen kan også komme for tidligt), og de gør sørme noget ved det.

Igår tændte man lysene i udsmykningen i og omkring Carnaby Street, og jeg er blevet billed spamet på Instagram den sidste uges tid. Jeg må sige jeg synes udsmykningen er flot og lidt anderledes – se bare her (alle billeder fra Instagram):

IMG_2811

IMG_2812Og igår holdt man så en fest, med musik, optræden og gode tilbud – og flot ser det jo ud.

IMG_2815

IMG_2816Jeg håber ikke de når at pille al pyntet ned inden vi kommer til London om…

43 dage.

IMG_2813/H

En kommentar to “Juleudsmykning i Carnaby Street”

  1. Mia Folkmann november 24, 2013 hos 8:26 pm #

    Jeg tror roligt, at du kan regne med julepynten… Jeg har tit været i London i januar, og da hænger den nok så fint endnu…😉

Skriv et svar

