Lidt nostalgi

3 Nov

Jeg har før fortalt om mit første møde med London i 1975 – bl.a. her.

I dag var jeg hjemme hos min mor og hun havde fundet dette fine program fra den musical mine forældre tog os med ind at se.

IMG_2788Og det var ikke hvem som helst der spillede H.C. Andersen – der var selveste Tommy Steele.

Prisen var i dagens mønt måske ikke så meget, men mon ikke £ 3 i 1975 var mange penge – især da kursen næsten var 20 kr. for et £.

IMG_2789Jeg husker musicalen som en stor oplevelse, selvom det var lidt underligt at den skulle forestille at foregå i København, mens alle talte engelsk.

Bemærk "Tivoli" i baggrunden

Bemærk “Tivoli” i baggrunden

Til slut lidt flere billeder fra programmet:

IMG_2791IMG_2792Og det var så på denne tur i 1975 at min kærlighed til London startede.

58 dage endnu…

/H

2 kommentarer to “Lidt nostalgi”

  1. Mia Folkmann november 10, 2013 hos 8:42 pm #

    Fandt tilfældigvis jeres blog og så til min store glæde, at I har omtalt mit magasin ANGLOFILIA på et tidspunkt. Tusind tak for det! Og da jeg læste indlægget om mødet med London i 1975, kom jeg til at tænke på mit eget – nogenlunde samtidige – som jeg for nylig har lagt ind på Anglofilias infoside. Må det være et gæsteindlæg hos jer, som I opfordrer til?

    • Mette Fabricius november 11, 2013 hos 5:17 pm #

      Hej Mia. Ja det må det meget gerne! Jeg sender dig en invitation til et gæsteindlæg🙂
      Mette

Skriv et svar

