Billeder

11 Jun

Jeg tror de fleste kender oplevelsen: nogle gange får man taget et virkelig godt billede. For mit eget vedkommende er det som regel ren tilfældighed og held.

På vores sidste tur kom jeg hjem med 2 billeder jeg selv synes er virkelig gode, og for første gang har jeg fået lavet papirbilleder af nogle af de mange digitale billeder vi efterhånden har fået taget. Sammen med en ramme giver det noget ret unikt, i forhold til altid at se billederne på skærmen.

Mine 2 gode billeder , nu på papir og i ramme.

Mine 2 gode billeder , nu på papir og i ramme.

/H

Skriv et svar

