Goodbye Devon – hello London

15 May

Så kom vi til vores sidste dag i Devon – det har været nogle rigtig dejlige dage sammen med Jacky,  hvalpen Dodly og Andy, der har været en fantastisk chauffør og guide. Vi har set den flotteste natur og den skønneste gamle bygninger – lissom på films fra England.

Efter morgenmad kørte vi ned til Sidmouth og parkerede ved et skønt anlæg Connaught Gardens, med haver med de flotteste blomster og en flot udsigt over kysten.

Vi sluttede formiddagen af med lidt shopping (Mette gjorde) og så skulle vi ellers sige farvel til vores værter

Andy kørte os til Honiton hvorfra toget til London går. En sidste omgang vinken farvel

og tre timer senere var vi i London hvor vejret var sådan her.

Andy sendte os lige dette billede for at vise os at vejret også er blevet godt i Devon (nu da vi er rejst).

udsigt fra Andy og Jackies udestue (conservatory)

Vi tjekkede ind på Strand Palace for anden gang inden for 5 dage, og skyndte os til vores kaffested for at få en kop kaffe. Det blev udenfor idag, da vejret var så godt.

Kaffe UDENFOR Monmouth

Så gik vi lidt rundt, købte en is, og jeg købte et par bøger, bl.a. “Lego for Grown Ups” – den skal jeg nok få noget sjovt ud af🙂

Vi endte på Yo Sushi og spiste så meget:

Så meget spiste vi

Trætte og mætte gik vi tilbage til hotellet, lavede en kop the, blokkede og skældte ud på vores telefoner og computere, fordi de ikke ville som vi ville.

/H

En kommentar to “Goodbye Devon – hello London”

1. this site november 27, 2015 hos 10:23 am #

Now, there are different factors involved in this process, which determines the friendliness of a website. Google has a big list of rules about websites and what they can and can’t do with search results and their code. Even so, I believe Kris Roadruck made a lot of good sense in his comment when he explained that, “Doing [the redirect] can certainly help would-be linkers know which is the appropriate address to make use of when linking.