Live from Devon

12 May

Vi sov længe til morgen og mødtes i lobbyen med Tina og Michael kl. 9, og gik sammen til ‘Pauls’ et konditori hvor vi spiste morgenmad.

Efter morgenmaden, sagde vi farvel og tog hver til sit, vi skulle alle tjekke ud inden kl. 12 og havde forskellige planer indtil da. Vi pakkede og gik en tur ned til Themsen, og videre ned til ‘Trafalgar Square’ og derefter et smut i St. James Park. Der var mange fine blomster på denne årstid. Vi kom igennem en lille park på vej ned til Themsen hvor der lå en cafe, som vi fik lyst til at spise morgenmad på, når vi er i London igen på Torsdag.

Derefter tjekkede vi ud og afleverede den ene kuffert på Strand hotel, til opmagasinering, mens vi tog den anden med os til Devon, hvor vi skal besøge Andy og Jackie i tre dage.

Togturen, fra Waterloo St. forløb helt planmæssigt og de 3 timer gik hurtigt. Landskabet blev mere og mere bakket og Hobbit – agtigt, og vejret desværre dårligere og dårligere jo længere vi kom:-)

Endelig fremme og Andy hentede os ved stationen og kørte os til sit nye hus. Vi fik anvist et rigtig dejligt værelse, og fik hilst på Jackie og Dodley, deres nye lille hundehvalp, som er præcis en måned yngre end Victor:-)

Kort efter tog vi en tur ned til vandet, det var vildt og flot og byen er virkeligt hyggelig, selvom alt var lukket på denne Søndag.

Tilbage til huset og afsted igen, Andy havde planlagt at vi skulle spise på en pub lidt derfra ‘The thursty Farmer’ og Jackies bror og kone, som netop var vendt hjem fra ferie i Portugal, ville støde til og spise sammen med os. Jackie måtte desværre blive hjemme, da hundehvalpen endnu er for lille til at være alene hjemme og ikke må komme ud endnu.

Rigtig hyggeligt på pubben, og dejlig mad. Vi sluttede af med en kop the hjemme hos Jackies bror der bor lige i nærheden. Endelig ‘hjemme’ og Henrik fik lige en øl sammen med Andy, mens jeg sneg mig op for at nå at blogge inden midnat. Dodley vækker alle i huset omkring halvfem hver morgen, så vi må se at komme i seng.

Rigtig dejlig dag og hyggelig mennesker!!