Et godt tip – noget om kaffe og sidste nyt om vejret

2 Mar

Af en eller anden grund – sikkert fordi jeg er kommet til at sige ja til det – får jeg nu mails med gode middagstilbud i London. Jeg klager ikke, og vil gerne henvise til siden. Jeg synes der er nogle gode tilbud imellem, også på steder vi plejer at komme på.

Covent Garden Fire & Stone med de gode pizzaer er én af de restauranter der pt. har et godt tilbud. Billedet er taget i oktober 2009.

Covent Garden Fire & Stone med de gode pizzaer er én af de restauranter der pt. har et godt tilbud. Billedet er taget i oktober 2009.

Klik her og se tilbuddene.

En af mine kolleger har været i London med sine børn, og har både drukket kaffe på Monmouth og haft bønner med hjem til manden – som vist er helt oppe at ringe over hvor god kaffe det er.

Dem skal vi have nogle flere af. London marts 2008.

Dem skal vi have nogle flere af. London marts 2008.

Og til sidst de nyeste vejrudsigter – det ser stadig ud som at det bliver OK varmt i London i næste uge, men måske kommer der også nogle byger😦

Weather Channel

Weather Channel

Og en anden én.

Og en anden én.

4 dage endnu….

/H

Skriv et svar

