Om 3650 dage

19 Jan

….Så tror jeg at jeg vil invitere Victor til London. Victor, som blev født i går og er mit første barnebarn. Til den tid er han 10 år og i den alder vil der være masser af sjove ting at foretage sig med sin….åhåh! 61 årige farmor…. pyha. Havde ikke lige set det komme… At jeg også var blevet ældre til den tid:-)

Hamleys of London Ltd

Hamleys of London Ltd

Men til næste år, når vi skal London, så kan Victor nok godt bruge sådan en her fra Hamleys og måske kan det ikke vente så længe, så har vi heldigvis en Hamleys i Fields i Ørestad:-)

Jeg forestiller mig at den laver sæbebobler mens man kører med den, meget sjovere end at slå græs… og hjemme hos Victor er der heller ikke græs i haven:-) Bare nu hans far kan holde fingrene fra boblemaskinen🙂

Her er Victor sammen med Henrik:

Henrik og Victor, første dag i Victors liv

Henrik og Victor, første dag i Victors liv

Tillykke Victor, med livet –  og velkommen i vores familie og her på bloggen:-)

/M

2 kommentarer to “Om 3650 dage”

  1. Mette Fabricius januar 19, 2013 hos 6:59 pm #

    Tak Bente, det føles også STORT🙂 Hilsen til dig fra os begge. Henrik og Mette

  2. Bente Strandhøj januar 19, 2013 hos 6:15 pm #

    Til lykke med farmor værdigheden. Det er stort.

Skriv et svar

