Tillykke til min søster

22 Dec

henrik 075Idag har min ene lillesøster fødselsdag, og jeg ligger i sengen! Heldigvis er manden sej, og tager afsted som repræsentant for os London bloggere, selvom han også er igang med at langtidsstege to gæs🙂 Tillykke Mille! Jeg vil tænke på dig hele dagen og håber at Henrik får et par af dine dejlige boller med hjem:-)

Find mig:-)

Find mig:-)

Og det her fine London billede, skal du have på din fødselsdag:-)

Og det her fine London billede, skal du have på din fødselsdag:-)

76 dage til….

/M

Skriv et svar

