Der er lys for enden af

1 Dec

tunnelen.

Hvad skimter jeg i horisonten? Er det ikke London? Tunnel under King´s Cross/St. Pancrass august 2004

Hvad skimter jeg i horisonten? Er det ikke London? Tunnel under King´s Cross/St. Pancrass august 2004

For enden af denne tunnel er London – om 96 dage. Billedet viser mig på vej hjem fra vores første besøg på Jamie Oliver´s Fifteen – det var en aften med mange retter – og en stor vinmenu. Vi blev faktisk ret berusede, og Mette mente vi skulle gå hjem (en tur på 1 1/2 time eller såen – hvis vi gik lige, hvilket vi ikke gjorde). Det nægtede jeg (altså gå hjem), jeg ville med toget, men det endte alligevel med at vi gået en del, da vi skulle skifte tog på King´s Cross.

Her er vi stadig næsten ædru, selvom jeg ikke ser sådan ud.

Her er vi stadig næsten ædru, selvom jeg (og Mette for den sags skyld) ikke ser sådan ud.

/H

 

Skriv et svar

