Men er det ikke?

29 Nov

Forleden var jeg, ret tilfældigt, inde og kigge op When A Man Is Tired Of London He Is Tired of Life´s facebook side. Folk der kender mig ved at jeg ikke nærer varme følelser for Facebook, har bl.a. ikke en profil eller hvad det nu hedder. Men når det er sagt/skrevet, kan facebook sider være en god informationskilde.

Og så var det altså lige jeg kiggede forbi ovennævnte side og så et billede, og tænkte: det er da vores telefonbokse. Forstået på den måde at det er de telefonbokse vi har taget et  billede af og brugt som vores banner på bloggen.

Her er vores originale billede (som vi har beskåret til banneret):

“Vores” telefoner februar 2010

Og her er så billedet fra When a Man….:

“Deres” telefonbokse

Kan stadig ikke huske hvilken gade telefonboksene er på, men det undersøger vi om 98 dage.

/H

2 kommentarer to “Men er det ikke?”

  1. Conny Larsen november 29, 2012 hos 9:25 am #

    Tak for en hyggelig blog.

    Jeg er mangeårig London-farer ligesom – skal også af sted i marts.

    De 5 telefonbokse står i Broad Street.

    Hilsen

    Conny

    Fra: Mmh… London! [mailto:comment-reply@wordpress.com]
    Sendt: 29. november 2012 07:25
    Til: Conny Larsen
    Emne: [Nyt indlæg] Men er det ikke?

    mmhlondon posted: “Forleden var jeg, ret tilfældigt, inde og kigge op When A Man Is Tired Of London He Is Tired of Life´s facebook side. Fold der kender mig ved at jeg ikke nære varme følelser for Facebook, har bl.a. ikke en profil eller hvad det nu hedder. Men når det”

    • mmhlondon november 29, 2012 hos 10:13 am #

      Tak Conny for svaret. Jeg ved hvor telefonboksene står, men kan aldrig huske gadenavnet – nu glemmer jeg det ikke. Hvis du har nogle gode Londontips må du meget gerne skrive et gæsteindlæg.
      /H

Skriv et svar

