Beechamps my friend

23 Nov

Så er jeg endelig hjemme og har weekend, efter et par arbejdsdage som måske skulle være tilbragt hjemme i sengen. Godt hjulpet af min gode ven Beechamps FLU-PLUS, som I daglig tale her hos os hedder ‘pulver’, har jeg klaret mig.

Sådan en æske koster ca. 4£ og vi køber det i Boots

‘Pulver’ fås med to forskellige smage brombær agtigt og lemon. Man kan ikke købe det i Danmark, så vi tager altid et par æsker med hjem fra London. Det virker som en varm kop the med lidt penicilin i🙂 Det er febernedsættende og kan gøre underværker i forhold til fx at få sovet sig fra en forkølelse.

Der er 10 små breve i en æske og man rører bare et ‘pulver’ ud i en kop kogende vand.

Eftersom at jeg meget gerne skal være klar til Tonikas koncert på Søndag (Vesterbrogade 107) kl. 14.30, så er jeg lykkelig over at det pulver jeg tog igår havde den ønskede effekt!

Rigtig god weekend til jer alle:-) 104 dage til…..

Mig

/M

Skriv et svar

