Så har man set det med…

22 Nov

Mette glemte igår at skrive hvor mange dage der er til vi skal til London. Jeg plejer at få voldsom skæld ud når jeg glemmer denne (meget vigtige) detalje.

Jeg kan så opdatere: Igår var der 105 dage til, SAS lever og vores bestilte flybilletter er ikke gået til spilde.

Vi har endnu ikke (trods alt) planlagt noget endnu, selvom vi har snakket om hvad vi godt kunne tænke os at se og opleve til marts.

Måske en tur til Docklands??  Og her kunne vi måske spise en burger i en ægte amerikansk diner (meget engelsk og meget London!). Fatboy´s Diner har adresse på Trinity Buoy Wharf, 64 Orchard Place, og er en ægte i USA bygget diner fra 1941.

Så´en ser den så ud (udefra)

Og inden i

 

 

Vi har (endnu) ikke besøgt dineren, men jeg kan forestille mig at det må se lidt spøjst ud men en diner fra 40´erne liggende i et område med moderne skyskrabere og paladser i glas og stål. På den anden side ligger O2 Arena, og det er noget helt andet.

O2 Arena

Der er 104 dage til vi skal afsted – og måske spise en burger.

/H

Skriv et svar

