Abbey Road igen – nu med guided tur.

15 Nov

Min gode ven Michael sendte igår dette link. Det er en omtale af nogle guidede ture/foredrag i de berømte Abbey Road Studios. Jeg har ført omtalt studiet (8.8.12), bl.a. i forbindelse med udgivelsen af bogen Abbey Road -The Best Studio in the World.

Nu er der så mulighed for at komme på nogle guidede ture/foredrag rundt i de hellige haller, hvor nogle af verdens største artister har indspillet, bl.a. Beatles og Pink Floyd. Det er Brian Kehew og Kevin Ryan, som har skrevet bogen Recording the Beatles (har ikke læst den) der står for foredraget. En del lyd- og optageudstyr vil blive demonstreret. Meeeeeget spændende og også pænt dyrt: £85.

Recording the Beatles

Abbey Road er normalt lukket land, med mindre man skal indspiller der, så derfor er det næsten en once in a lifetime mulighed. Og så er det i marts hvor Mette og jeg er i  byen – så nu skal hun lige overtales. Måske kan hun shoppe, drikke kaffe eller strikke imens????

Studio 2 hvor foredragene skal foregå

Billetter kan jeg og andre købe her.

111 dage…..

/H

En kommentar to “Abbey Road igen – nu med guided tur.”

  1. Mette Fabricius november 15, 2012 hos 5:25 pm #

    Forget it! Jeg vil da MED!!!🙂

Skriv et svar

