Bogforum i Bella Center

12 Nov

Igår var fruen og jeg til den årlige bogmesse. Som noget nyt foregik den i år i Bella Center og ikke i Forum – der var godt nok også blevet ulideligt crowded de sidste mange år. Bella Center er en del større end Forum og det var dejligt i år at have luft omkring sig, selvom der nok var mindst lige så mange mennesker som sidste år. Ud over at se en masse kendte mennesker havde jeg håbet at falde over nogle nye London bøger, som jeg kunne skrive et indlæg om. Men ak – enten var de der ikke, eller også var vi dårlige til at lede. De nærmeste vi kom til en Londonbog var denne:

Nu skal jeg jo være bonusbedstefar til januar, så jeg begynder også at kigge på en ny slags bøger.

Og så var der også lige denne nye Jamie bog, som jeg ikke har (endnu).

Men megen information finder vi jo på nettet, og jeg vil idag anbefale London Online, som er spækket med information. Alt fra attraktioner til shopping, teater til restauranter. Prøv også at læse siden hvor de gennemgår de meste kendte gader i byen. Det er ikke altid informationen er på selve London Online siden, men der er masser af links og oversigter, der gør det nemmere at finde rundt i alle de tilbud der er i byen.

Bogmessen i Bella Center – ikke ligefrem Oxford Street trængsel.

/H

Skriv et svar

