Jeg er så stolt…

9 Nov

…  af min dygtige og sjove bonusdatter. Hun vandt igår Modeblogprisen som mest personlige modeblogger. Fuldt fortjent – se hendes blog her.

Lige nu er hun  i Budapest, og bruger sikkert en masse penge på tøj, sko og tingel-tangel. Det er vist ret billigt i Budapest modsat London. Men moden er nok noget vildere i sidstnævnte by.

Jeg synes en del af det sjove ved London er alle de skøre mennesker man møder – og de er godt nok ikke bange for at tage noget sjovt eller underligt (=grimt) tøj på.

Og tit er man noget længere fremme end herhjemme – hvilket så I mine øjne altid er en fordel🙂 Men det er sjovt at kigge på.

Her er nogle typer fra London:

Så´en no´en gutter som dem til venstre kan man vel også se i København – ikke fordi det bliver kønnere af det.

Hende til venstre har en fed smag (eller også er det hendes mor der har det).

Det er vist en mand til højre

Der er sgu farver på

Hmm!

Fede sko

Og så 2 gutter her til slut som ikke er bange af sig – begge billeder(+ det lige her over) er fundet på bloggen Style Scout:

Mette kan du ikke strikke så´en en trøje til mig?

Godt så!

Tillykke Tine – flot gået.

117 dage…….

/H

2 kommentarer to “Jeg er så stolt…”

  1. Tine november 18, 2012 hos 5:57 pm #

    Hov jeg har slet ikke set det her indlæg🙂 Tak🙂

  2. Mette Fabricius november 9, 2012 hos 10:23 pm #

    Jeg kan godt strikke sådan en trøje til dig…men så skal du også tage mit lørdagsindkøb🙂

Skriv et svar

