Rimfrost

28 Oct

Apropos Henriks indlæg igår, så ville jeg ønske at jeg kunne vise jer hvordan der ser ud hjemme i min have lige nu. Men jeg har ikke instagram på min tlf. og Henrik er lige taget ud for at spille med sit Genesis band.

Så I må nøjes med denne beskrivelse:

Hele haven er dækket af små hvide krystaller, der minder om det der var på glansbillederne da jeg var barn. Solen skinner fra en klokkeklar blå himmel og træer og buske fremstår i et gyldent skær. Luften er fantastisk at indånde og ikke en vind rører sig.

Det er præcis vores yndlingsvejr, til en London tur i vinterhalvåret.

For som nogle af vores læsere ved, så startede alt dette med at Henrik og jeg tog til London på vores kærestedag (22 februar) og gik på jagt efter gratis glæder i London. Der er flere blog indlæg der beretter om disse spareture, som efterhånden er gået lidt i glemme bogen.

Men på en eller måde, uanset om man har råd til at bruge penge i London eller ej, giver det os et lille kick, at nyde det kolde vejr i en ellers varm, støvet og  og larmende storby, og være nød til at søge ly i diverse gratis museer, eller billige cafeer for at få tøet tæerne op inden dagens udflugt fortsætter.

Trafalgar februar 2005

Nogle tager på vandreture i bjergene, andre på overlevelsestur i den svenske ødemark, men vi vil hellere til London🙂

Jeg kan varmt anbefale en smuttur til London i perioden 1/11 – 1/3 hvis du vil opleve den kølige men altid pulserende storby, og venter du til efter 1 marts, som vi efterhånden har lagt os fast på, så kan du opleve det smukkeste forår og den milde brise fra golfstrømmen.

Og alt det sker om 129 dage!!

Sådan kan en vinter i Danmark se ud februar 2005

En Engel….

/M

Skriv et svar

