Rigtige penge! – Art money

14 Oct

Sådan her ser det ud når to jyder og to Københavnere hygger sammen med hver deres computer…

Vi har gæster fra Jylland, Bjarne og Hanne, og idag rejser Hanne hjem igen. Det har været nogle hyggelige dage, som opfølgning på et kortere Hotelophold som det jydske par var på – et hotelophold som Hanne betalte med Art Money.

Hanne er nemlig kunstner og producerer selv art money. Jeg har haft fornøjelsen af at se på mange forskellige af slagsen og mit eneste problem med denne nye alternative betalingsform er, at jeg ikke tror jeg vil af med mine art money igen, hvis jeg får betaling med nogle af dem, for deer jo unikke og et kunstværk i sig selv:-)

Nu er det jo en en London blog, så derfor kommer her et link til en kunstner i London (Jubilee Bridge) som laver Art Money.

Art Money er opfundet af en dansker Lars Kræmmer og du kan læse mere om det her.

Henrik og jeg har haft et par spændende snakke omkring Art Money og hvad der er ‘rigtige’ penge, dem vi har været vant til at betale med indtil nu eller de nye kreative penge…. det afhænger i sidste ende af hvad vi aftaler med hinanden… spændende….

Spændende er det også hvordan vores nye hus kommer til at se ud, det er blevet sandblæst og skal pudses op i en endnu ikke besluttet farve🙂 Idag får vi familiebesøg – vi skal holde min fødselsdag – jeg håber I kan finde os, selvom huset ser sådan her ud:

Vores lille skallede hus…

/M

Skriv et svar

