Endelig! En London tur på vej

20 Sep

Den 10.5.2013 spiller en mine helte i London. Steve Hackett, tidligere guitarist i Genesis, udgiver om kort tid en ny dobbelt CD med genindspilninger af klassiske Genesis sange fra den gode periode (frem til 1977), og i den forbindelse skal han på verdensturne – og altså spille i London d.10.5.2013 på Hammersmith Apollo.

Coveret til den nye CD

Mere behøver jeg sådan ikke at vide, afsted må jeg – denne gang samme med Kåre, der spiller trommer i vores Genesis tributeband DTC. Og måske bliver vi flere, inden vi får set os om? Billetterne er købt – altså til koncerten, så mangler vi bare fly og hotelophold.

Steve Hackett live High Voltage, juli 2010

Hammersmith Apollo hed før Hammersmith Odeon, og så ringer der nok en klokke hos de rockinteresserede -alle bands af en vis betydning har vist spillet dér på et tidspunkt. Genesis bl.a. i 1976 og Bruce Springsteen spillede sin ret berømte første koncert i England dér i 1975.

Godt at vide at den første Londontur i 2013 er ved at tage form, så skal martsturen med Mette også snart til at bookes – 2013 bliver et god år!

/H

2 kommentarer to “Endelig! En London tur på vej”

  1. Bente Strandhøj september 21, 2012 hos 9:11 am #

    God fornøjelse. Det ved jeg, at du allerede glæder dig helt vildt til.

    • mmhlondon september 21, 2012 hos 5:34 pm #

      Ja jeg glæder mig, og der er kun små 8 mdr til – de går vel hurtigt.
      /H

Skriv et svar

