Japan i London

1 Sep

Sidste år fik jeg opfyldt én af mine rejsedrømme, nemlig at komme til New York. Nu mangler jeg så “kun” at komme til Japan, så behøver jeg ikke så mere (andet end at komme tilbage til alle de steder jeg har været).

Nogen gange kan man slå to fluer med ét smæk: i Holland pPark i London er der en japansk have kaldet Holland Park Kyoto Garden, anlagt i 1991 og ombygget i 2001. Den er økologisk og efter omtale meget flot.

Kyoto Park

Holland Park

Kyoto Park

I det hele taget skulle Holland Park være et besøg værd, så nu er det endnu et sted vi skal forbi næste gang turen går til London. Vi har vist efterhånden så mange ting vi skal se, at vi må afsted en måned (Yes!!).

Holland Park har også en café, hvor man kan spise både morgenmad og frokost + kager osv.

/H

 

Skriv et svar

