My Son – Casper

18 Aug

Idag er det min tur til at blogge, men…jeg har mit fokus et helt andet sted. For selvom jeg holder virkelig meget af London, så holder jeg utrolig meget mere af min søn, som vi skal fejre idag. Han holder sin 30 års fødselsdag, sammen med familien og et par venner.

For når man er moderen, er der mange overvejelser op til sådan en begivenhed. Skal man være pinlig, eller skal man lade være… bliver han skuffet hvis man ikke fortæller en af de utallige anekdoter om ham som han har hørt så mange gange før?

Skal man skrive her på bloggen om dengang han… nej, det skal man nok ikke….

Mette, Tine og Casper i St. James Park juni 1997

Så derfor skriver jeg bare TILLYKKE til min fantastiske søn, som jeg respekterer og holder så meget af, at jeg ville give ham en tur til London, hvis jeg lige havde råd…. nu får han bare en…istedet. (det er lige en overraskelse lidt endnu, men det er lidt ‘english’)

Ha’ en god Lørdag alle sammen ude i verden.

Henrik drillede da billedet skulle tages…vi ses Søn🙂

/Mom

Skriv et svar

