I 1975 part II

7 Jul

Jeg måtte lige se om jeg stadig havde alle LP´erne som jeg sad med på det gamle sort/hvide billede. Jeg har stadig de fleste, faktisk er det kun Barcley James Harvest Live og Argent Encore jeg ikke mere har på LP. Jeg tror jeg blev træt af Barcley James Harvest – hvorfor forstår jeg ikke idag – og Argent albummet blev spillet så mange gange, at det tilsidst var slidt op.

Mette og jeg har prøvet at genskabe den gamle foto – nu i farver og med 2 albums i CD udgave.

Juli 2012

Juni 1975

Som det kan ses har både tøj- og hårmode ændret sig lidt – men musikken er den samme (go´e).

/H

Skriv et svar

