Strik en kat!

2 Jul

På vores sidste London tur var vi endnu engang i LOOP, den suverænt bedste og næsten eneste garnbutik i London.

Mette i LOOP

Henrik spottede denne sjove bog og overtalte mig til at købe den, selvom jeg har svært nok ved at forstå danske opskrifter og ikke gør mig de store forhåbninger om at kunne tyde en på engelsk.

en strikket kat , er nem at få passet når man skal til London!

Men fantastisk var det jo, at det var en bog fuld af opskrifter på at strikke katte, endda i forskellige racer!

Jeg ved ikke om der findes racestævner for strikkede katte…

For de der er vild med kat  og iøvrigt med at strikke, så kan denne bog anbefales. Den kostede mig 12.99 pund (hvorfor filans har jeg ikke et pund tegn på min mac…) og kan sansynligvis købes over nettet på www.anovabooks.com

Denne lille fyr kan godt være alene hjemme

Der er mange billeder i bogen, måske kan du finde din egen kat!

Et lille overblik

Rigtig god fornøjelse – og send mig et billede hvis du strikker en kat!!

dejlig afslapning

/M

Skriv et svar

