Når man bare MÅ til London

13 Jun

…og er fuldstændig ligeglad med at der er OL, og tilfældigvis – eller ikke – er landet i Shepherds Bush…. Så er man altså ikke helt dårligt stillet! Manden fortæller mig at det er et yndet musik spille sted!

Mike and The Mecanics 18 juli

Jeg var lige så heldig at nyde en sommerdag og aften sammen med gode studiekammerater udi kolonihavetingen, og der kom det mig for øre, at man faktisk godt kan bestille billetter til London midt i OL perioden uden at ane, at der er OL.

Så kære Klaus. Når du nu absolut MÅ til London med kæresten og hvad I kan skrabe sammen af livlige teenagere, så er Shepherds Bush faktisk ikke noget dumt valg.

Pearl hotel, som I mirakuløst har fået booket jer ind på til en rimelig pris, ser heller ikke så tosset ud🙂 kunne desværre ikke få lov at sjæle et billede…men lidt tekst: Pearl Hotel ligger 5 minutters gang fra metrostationen Shepherd’s Bush, og teatret Hammersmith Apollo ligger blot 10 minutters gang derfra. Kensington High Street ligger 20 minutters gang fra hotellet, og der er blot 5 minutters gang til koncertstedet O2 Shepherd’s Bush Empire.

Hvis det var mig, der var den heldige teenager og skulle med dig til London, så tror jeg at jeg ville prøve en tur i en Flysimulator – bare for sjov?!

fly simulator cockpit

Eller måske ikke…

Hvis I vil prøve at spise på et helt særligt og lidt dyrt sted tæt på jeres hotel, skulle I overveje at bestille bord på ‘River cafe’ hvor  Jamie Oliver trådte sine barnesko. Vi har været der (se indlæg fra 12/2-12 led i menuen restauranter) og det var alle pengene værd! Den lidt skumle tur klarer I nok, når I er så mange sammen.

God tur!

Er I mere til indisk har jeg en anbefaling fra min datter Tine som har boet i Hammersmith med et par veninder på studietur, og de var ret begejstrede for en restaurant der hed Le Cinnamon som ligger på Shepherds Bush Road i Hammersmith.

Men any way , jeg ønsker jer en rigtig dejlig tur til London og husk at sende os et gæsteindlæg, hvis I oplever noget som I vil dele med bloggens læsere!

/M

2 kommentarer to “Når man bare MÅ til London”

  1. Klaus Hald juni 17, 2012 hos 10:35 am #

    Kære Mette og Henrik
    Jeg brugt mange timer med at surfe rundt på jeres blog. Den er informativ, sjov, hyggelig og god for en London-novice som mig. Jeg er jo ellers absolut ikke til storbyer, og går helst udenom dem på rejser.
    Men jeres blog giver lyst til at se en masse steder i London. Jeg lover at sende et gæsteindlæg med et par billeder i forbindelse med vores tur senere på sommeren.
    -og det kommer nok ikke til at handle om OL…

    Kærlig hilsen Klaus… -altså ham fjolset der ikke anede at det var i august at der er OL i London… Det er jo bare nørdet trivial-viden, som kun en sportstosset minoritet husker på🙂

    • mmhlondon juni 17, 2012 hos 10:41 am #

      Hej Klaus.
      Helt enig, jeg tror I får alletiders ferie i London, og glæder mig til at høre hvad I synes om byen bagefter!!
      Mette

Skriv et svar

