God tur til London, Anna !!

2 Jun

Igår havde jeg en rigtig fornøjelig aften med en masse piger, heraf en af mine rigtig gode veninder; Anna. Hun skal til London her i sommer, og det er ikke fordi hun er udtaget til OL i springgymnastik🙂        Idag er bloggen tilegnet dig Anna.

Totally in love…

…with this city…

Jeg har fundet nogle billeder, som vi ikke selv har været i stand til at tage, når vi har været afsted, blandt andet fordi vi ikke er modige nok (endnu) til at tage op i London Eye og tage billeder oppefra. Så hvis du har modet Anna, så modtager vi rigtig gerne et par billeder fra dig efterfølgende!!

Jeg håber du bliver ligeså begejstret for London som du er for N.Y. City

Jeg fortalte dig igår om et par absolutely must see places; Primrose Hill, og Camden Lock (se indlæg fra 7/2-12)

Gaden på vej til Primrose Hill, Regent’s Park Road

Udsigt fra Primrose Hill 2011

 

 

 

Leadenhall Market (fra google billeder)

Men fandt  også lige et billede af et andet rigtig dejligt sted, hvor vi kan anbefale at spise på ‘Pauls’ bare til frokost, det er et lille sted med to små borde udenfor, mest take away, en drønhyggeligt at sidde og være midt i mylderet i Leaden hall Market, som Henrik og jeg fandt fordi vi havde set det i en film,

(se indlæg fra 14/1-12)

Vores frokost, Leaden Hall Market 2011

Vores eget billede fra Leaden Hall Market 2011

Anna, jeg under dig ferien til London rigtig meget og MISunder dig den også lidt, så tag en lille oplevelse med hjem til mig, som vi kan lægge på som et gæsteindlæg – ikke?

Et billede af Anna til min 50 års fødselsdag sidste efterår

/M

Skriv et svar

