Det mystiske tårn

5 May

Sidste gang vi var i London, lagde vi for første gang mærke til et tårn, som vi ikke syntes havde været der før.

Det mystiske tårn

Det var svøbt i noget stof, som om der var et stillads omkring det, og vi talte en del om, hvorvidt det var et gammelt tårn der skulle have en ‘make over’ op til O.L eller om det var en nyopførelse i forbindelse med O.L Sidste nævnte mulighed kan jeg nu udelukke, efter at have fundet dette billede:  :)

Orbit tårnet som skal opføres tæt ved O.L pladsen

Spørgsmålet er så: Har det mystiske tårn altid været der, hvad hedder det og skal det renoveres pga O.L ? Vi vil meget gerne høre fra blog læsere, som evt. måtte vide mere om dette mærkelige tårn!! Her er et par billeder mere.

Det mystiske tårn, her fra en anden vinkel

…det tog ikke ret lang tid, fra dette indlæg var lagt på, før jeg havde et svar fra en af mine mest trofaste læsere af bloggen! Tårnet kaldes ‘The Shard’ og man læse om det her! Tusind tak for den hurtige respons fra min læser, som udover at følge mig intenst her på bloggen, også følger mig i seng hver aften…det var nemlig Henrik🙂

Min mest trofaste læser…som på dette billede dog ikke er helt tro mod London!

/M

2 kommentarer to “Det mystiske tårn”

  1. Lars Ditlevsen maj 5, 2012 hos 3:35 pm #

    Hej Henrik og Mette. jeg er ved at skrive et indlæg til jeres blog. Den handler både om Chelsea og Pink Floyd. Var det noget der kunne have interesse?

    KH. Lars.

    • Henrik Ditlevsen maj 5, 2012 hos 3:55 pm #

      Meget gerne, især hvis du kan få Chelsea og Pink Floyd til at hænge sammen på en eller anden måde.
      /H

Skriv et svar

