Mum’s

25 Apr
 

Mig og min mor for 35 år siden

Idag er det min mors fødselsdag. Min datter Tine ( modeso.dk) og jeg tog op og overraskede hende, og havde en dejlig stund i strålende solskin (ja, det var ved 15.30 tiden i Nordsjælland) i mormors drivhus. Vi spiste finskbrød og drak kaffe mellem alle planterne. Det var rigtig hyggeligt, med sådan tre generationer.

Min mors ‘nye mand’ som hun har været gift med i snart 30 år…havde influenza,så han måtte blive indenfor.

Finsk brøddene - som vi spiste ret mange af..

Ænderne bor i min mors have

billedet er taget på Old Spitalfield market i marts 2012

                                                            TILLYKKE LILLE MOR🙂

/M

Skriv et svar

