Rejsefeber?

19 Apr

En lille service for jer der overvejer London, måske endda i en mindre gruppe, prøv at tjek denne nyhedsmail ud, den er faktisk ret nyttig:

Rejsefeber.dk

Og når I  så alligevel er afsted, så tjek lige denne her superfede, men afsindig dyre butik ud:  Orla Kiely  Vi oser altid derinde, fordi den ligger klods op af ynglingskaffestedet i MonmouthStreet, og jeg har købt to ting derinde, en notesbog til min datter, mens hun var designstuderende og et cover til min MacBookAir: (den korrekte kildeangivelse er, at jeg fandt den i Apple butikken, men det er en Orla Kiely)

Orla Kiely Cover

Og hvis I så er taget afsted i en gruppe på mere 4 personer, så kan jeg anbefale følgende spisesteder, hvor man kan sidde mange sammen:

Wagamama, som både kan være frokost og aftensmadsemne, thai inspireret mad.

Belgo, en belgisk restaurant, som vi kun har prøvet som aftensted, har fantastiske muslinger og pomfrittes – og ØL!

Fire and Stone, et fantastisk pizza sted, men om aftenen er det en god ide at bestille bord. Pizzaer med topping inspiret fra mange verdensdele.

Masala Zone, indisk, både velegnet til frokost og aften.

Alle stederne er tidligere omtalt på bloggen.

/M

Skriv et svar

