Broooooooooce

18 Apr

En hilsen til min kære og gode kollega Lene, der om små 3 måneder sammen med sin mand skal se Bruce Springsteen live i Hyde Park. Jeg er SLET ikke misundelig, nej nej!!!!!!!

Hvis koncerten bare blive halvt så god som på DVD´en fra hans sidste koncert i Hyde Park så bliver det bare FEDT!!!!! Og selvfølgelig bliver det mindst lige så godt, se bare disse klip fra den nye tour.

Har i dag vist Lene vores blog, så jeg håber du ser min lille hilsen, når du nu skal finde inspiration til London turen.

Og så ikke et ord om at Mette skal have en ny London frakke.

/H

2 kommentarer to “Broooooooooce”

  1. bjarneandresen april 18, 2012 hos 4:19 pm #

    Nu må der vist stå 1-1!

    • Henrik Ditlevsen april 18, 2012 hos 4:46 pm #

      OK så, jeg kunne jo også have remset alle de plader jeg mangler op, men så blev jeg nok aldrig færdig.
      /H

Skriv et svar

