London frakken

17 Apr

Nu hvor vi efterhånden er oppe på en del fast læsere, og ligefrem er blevet linket af en modeblogger, så har jeg jo givet udtryk for – overfor min mand – at jeg ikke synes vi kan byde jer, at jeg bliver ved med at gå rundt i den samme frakke på alle billederne…

Den lyse blå regnfrakke

Regnjakken har været nødvendig et par gange og jeg har faktisk et par andre som godt kunne komme med næste gang…

Next jakken

Next jakken er absolut favorit London frakken, men kan nemt blive for kold, på den årstid vi normalt tager afsted.

Den grønne slidte fra Noa Noa

Den grønne NOA NOA vinterfrakke er ved at hænge i laser og det fine hvide lammeskindfor vil overhovedet ikke blive hvidt igen, efter at det blå fra mine cowboybukser , har sat sine spor…

Den korte varme fra Fat Face

Den gamle korte blå jakke fra  Fat Face er altså ikke skide smart…men dejlig varm…

Den seje NY jakke

-og så er der selvfølgelig læderjakken fra NYC som både er smart og rar at have på, men absolut kræver forårsvejr.

Det jeg vil frem til er, at jeg simpelthen må have mig en (eller flere) ny jakke at tage på når vi er i London… Jeg håber at rigtig mange læsere vil støtte op om dette synspunkt ved at kommentere dette indlæg, for det er altså noget som manden har respekt for!!

Jeg modtager selvfølgelig gerne forslag om hvilke farver og hvilken type jakker/frakker I vil foretrække at se mig i næste gang vi tager til London og jeg vil helt og aldeles affinde mig med læsernes evt. behov for at jeg må anskaffe mig op til flere forskellige jakker…

Her  kommer foreløbig nogle ideer, fundet på nettet, som gerne skulle stå i skærende kontrast til ovenstående sørgelige eksempler af udslidte frakker!!

Så her din chance for at være med til at sætte lidt kulør på bloggen!!

/M

4 kommentarer to “London frakken”

  1. Camilla Fabricius april 22, 2012 hos 6:55 pm #

    Den nederste i blå og rød kunne være SÅ flot til dig – og i øvrigt flot i Londons gader🙂
    Kh MILLE

    • Henrik Ditlevsen april 22, 2012 hos 8:39 pm #

      Den kan Mette også selv bedst lide.

      • Camilla Fabricius april 22, 2012 hos 8:53 pm #

        Den må hun ha’ :o)
        Er det en flere tusind kroners ting? Så må vi jo lave en indsamling – det er jo DK’s repræsentant i UK :o)

  2. Casper april 17, 2012 hos 6:59 pm #

    Selvfølgelig skal Mette da have en ny London jakke!

Skriv et svar

