Podio and proud

15 Apr

Fordelen ved sådan en blog her, er at man godt må blive lidt personlig ind i mellem. Derfor har vi også kategorien ‘personlige hilsener’ i vores menu til højre på siden. Dette indlæg er dedikeret til min søn, Casper Fabricius, som jeg er så ‘damn proud of’. Han har nemlig været med på holdet, der har bragt Podio frem til det det er idag. (nummer fire fra venstre bagerst i rød t-shirts)

Holdet bag Podio

Og hvad har det så overhovedet at gøre med London? Jo hele to ting, gør det berettiget at nævne Podio her på siden. (Læseren må have lidt tålmodighed…)

Jeg har den ære at være blevet inviteret til at afprøve Podio i den første tid, og selvom det ikke har været så relevant for mig arbejdsmæssigt, idet jeg er offentligt ansat og i forvejen er koblet på adskillige elektroniske arbejdsplatforme, så har jeg været overrasket og imponeret over den kultur der hersker i denne nye unge team arbejdsform. Jeg har via mit medlemskab af Podio været inviteret til et par events omkring fremtidens arbejdsplads, hvor jeg især (her kommer London relevansen) blev overrasket over den networking kultur der hersker. Det minder rigtig meget om den afslappede, men samtidig engagerede, stemning der på en pub i London efter fyraften. Øl og hygge, networking og afslappet interesse for hinandens arbejdsområde. Det var meget opløftende og inspirerende. Jeg var blandt andet til et oplæg om arbejdsglæde, som også inspirerede mig, selv om jeg er daginstitutionsleder og langt fra IT verdenen.

Den anden relevans er at jeg tænker, at det må have krævet meget mod at starte Podio op. Og min søn er modig🙂 Han har altid siddet forrest i rutsjebanen og tog gerne en ekstra tur, når vi andre forlængst havde kvalme…

Da han og hans kæreste var i London for et par år siden, var de selvfølgelig også i Towers ‘Death and Horror chamber’ en oplevelse, som jeg stadig håber på at vi får et gæsteindlæg omkring her på bloggen. ( Jeg kan ikke finde et link til netop den oplevelse, men her er et andet link til noget gys i London….)

Godt gået Podio, vi er stolte af jer!!

/M

Skriv et svar

