Hvis jeg var i London lige nu…

8 Apr

… ville jeg besøge nedenstående 2 udstillinger:

Tate Modern: Damian Hirst

Victoria & Albert (V&A): British Design 1948-2012

Politiken har de seneste dage haft artikler om begge udstillinger. Lørdag var der en artikel om den kritik Julian Spalding har rejst af Hirst: han laver ikke sine værker selv, er grådig, han er ikke kunstner o.s.v. Måske har Spalding ret, men jeg vil nu gerne se udstillingen alligevel. Udstillingen varer frem til 9.9.2012, entre £14. Man regner med mange besøgende, så det er måske en god ide at bestille billet hjemmefra – den kan gøre på ovenstående link.

Damien Hirst in front of his work "I am Become Death, Shatterer of Worlds" in Tate

Idag søndag skriver avisen så om designudstillingen på V & A – desværre kan jeg ikke finde et link til artiklen – så du må bare selv købe avisen (eller læse her).

På udstillingen er alt fra en Jaguar Type E til David Bowies scenekostumer fra 1973 og en Sex Pistols plakat for God Save The Queen. Du kan læse lidt mere her.

Bowie 1973 (nej jeg har ikke selv taget billedet)

Billetter kan til £13,5 kan bookes her

/H

Skriv et svar

