En anderledes tøjbutik

20 Mar

Anthropologie på Regent Street

En spændende tøj butik på mange måder, kan man roligt sige om Anthropoligie, som jeg har omtalt før og også har lovet at tage billeder af.

Naturvæggen

Det er dels udsmykningen i butikken der overvælder en, når man kommer ind. Blade og træer vokser op ad væggene og naturen er på flere måder flettet ind i

butikkens indretning.

kunst på trappen

Butikken er i flere etager, adskilt af en meget bred trappe, men jeg har endnu ikke fundet nogen logik i hvad der er på de forskellige etager.

Tøjet er relativt dyrt/esklusivt, men der kan altid findes noget til en rimelig pris, hvis man leder længe nok.

De enkelte beklædningsdele er særprægede både i print og former, farver og materialer. Butikken har tøj til kvinder samt ting til hjemmet.

Et stort spejl

Selv har jeg købt en tynd hvid busseronne, som jeg stadig bruger flittigt! /M

En kommentar to “En anderledes tøjbutik”

  1. Camilla marts 23, 2012 hos 9:05 am #

    Tak for tippet, den butik må jeg besøge næste gang, jeg er i London🙂

Skriv et svar

