Sko fetich

16 Mar

London er nok den eneste by, som jeg ville tage til uden andre sko end dem jeg havde på, i sikker forvisning om at jeg i løbet af meget kort tid ville kunne finde finde mig mindst et par nye brugbare gode sko til en rimelig pris.

fra CUBE sko

Jeg har faktisk prøvet det to gange. Den første gang tog jeg afsted på en kort tur med to overnatninger med et par små støvletter med lav hæl på og intet andet med. På rullebåndet i lufthavnen i London, knækkede hælen af….

Det var derfor det første jeg skulle, da vi havde tjekket ind på hotellet: ud og købe sko. Det er så heller ikke den værste MUST opgave at få….

Det lykkedes mig at finde et par langskaftede lyse ruskindsstøvler samt et par mørkebrune ruskinds gummisko med rosa striber på under en halv time.

En hel ny måde at trække kunder ind i butikken på...

Anden gang manglede jeg bare sko og tog faktisk de omtalte brune ruskindsgummisko på, som det eneste fodtøj og kom hjem med både et par korte sorte støvler med lav hæl og et par langskaftede sorte skindstøvler med høj hæl. Begge fra Clarks.

Bare nogle andre sko

I et tidligere indlæg om sko, lovede jeg flere sko billeder; så her er de! ( Mange af billederne er faktisk taget til ære for min designer datter, som er den rigtige sko fetichist!! Se hendes blog: modeso.dk )   /M

For lækre

Skriv et svar

