Det ser ikke godt ud…

12 Mar

… med pladebutikkerne i London. Jeg har skrevet det før, men tendensen fortsætter med uformindsket kraft. Der er færre og færre plader/cd´er i pladebutikkerne, det er mest film, spil og bøger. Selv FOPP var en skuffelse denne gang, kun Rough Trade levede op til mine forventninger – selvom de havde lavet om i caféen.

Men lidt blev der da købt:

Det var hvad det blev til denne gang...

Sharon van Etten: Tramp (med Rough Trade Exclusive Bonus CD) – Månedens CD i Rough Trade – de plejer at have ret.

The Lost Poets: This Is Madness – købt i Rough Trade – nu må jeg se at få dem hørt – det skal man hvis man er til Gil Scott-Heron, og det er jeg.

Hanne Hukkelberg: Featherbrain – købt i Rough Trade, fordi jeg har læst en fantastisk anmeldelse i et blad.

Ozric Tentacles: Paper Monkeys – fordi de spilleden den i FOPP, og det var fedt!!!!

Throbbing Gristle: 20 Jazz Funk Greats – fordi jeg skal have en plade med et band hvor et af medlemmerne hedder Genesis P-Orridge – de hører vist med i en ordentlig pladesamling – købt i FOPP

The Move: Live at Fillmore 1969 – købt i FOPP, helt ny gammel indspilning – holder hele vejen!

Bruce Springsteen: Wrecking Ball – Bruuuuuuuce. Selvom der går lidt for meget Irsk gedehopsa i nogle af sangene, er det en fed skive.

Og så lige denne specielle CD lavet af chokolade som jeg fik af Mette – købt i Liberty.

Chokolade CD´en - gad vide om jeg får "hørt" den?

Så helt tomhændet kom jeg ikke hjem.

/H

Skriv et svar

