Noget for noget…

3 Mar

Idag har det været lunt/mildt i vejret, en del sol, men også lidt støvregn. Det var også kun rimeligt, for da vi tog afsted igår havde vi ikke set vores lille killing siden aftenen før, ret usædvanligt – og jeg frygtede det værste….I flyet tænkte jeg, at det måtte regne og sne og alt det der skulle til, i London, hvis bare Tusse kom hjem igen…Det gjorde hun heldigvis. Kattepasserne Trine og Nikolaj sms’ede til os igår aftes at hun var i god behold, og vejrudsigten til morgen:  lover regn og sne i London de kommende dage!

Idag har jeg fået shoppet lidt – og også Henrik.  Det var Henrik der ville have kattestrikkebogen…og så har jeg købt den dyreste accesserie nogensinde…et cover til min MacAir, af mærket Orla Kiely, en butik der ligger ved siden af Monmouth og hvor alt er så dyrt at jeg aldrig troede jeg skulle have noget derfra. Prisen på coveret, som ses på billedet, holder jeg for mig selv🙂

De her gule shorts så vi i H& M og sendte Ole en hyggelig tanke…🙂

Og så trængte jeg til lidt frisk luft bag ørerne, så jeg gik i Hair by Fairy og fik cuttet krøllerne. Henrik var ikke spor begejstret, men det er jeg🙂

En tur i St. James park  blev det også til idag, solen skinnede, vi havde frokosten med fra Wasabi og pelikanerne pustede sig op for os!

Endnu en dejlig dag i vores London.

/M

