Peace ; Bryan the lonely rider

20 Feb

For en hel del år siden, mens min gamle fatter, stadig var fredsvagt og stod de fleste dage inde foran Christiansborg, med Peace flag og oplysningsplakater, skulle vi igen til London.

Fredsvagten

Jeg tog af og til ind på pladsen, for lige at sige hej og få en sludder med min far, måske havde jeg en halv latte med til ham. Under alle omstændigheder, fortalte han mig en gang, at i London, der havde de kun 1 fredsvagt – Bryan. Han havde siddet alene foran The Parliament siden krigen i Irak startede. Her havde han bygget sig et shelter og var efterhånden blevet lidt af en turist attraktion, men alle sine flag og plancher.

Vi lovede min far at kigge ind hos Bryan, når vi kom til London.

Desværre var han ikke tilstede på det tidspunkt hvor vi kom forbi, man skal vel også på toilettet af og til selvom man sidder fredsvagt:) Men vi lagde en sedl til ham, hvor vi skrev at vi skulle hilse fra fredsvagten i Danmark, og så tog vi en masse billeder, som I kan få fornøjelsen af at se nærmere på, hvis I har lyst.

Januar 2005

Januar 2005

Januar 2005

Januar 2005

Januar 2005

Sidenhen tager vi ofte lige forbi, bare for at se om han stadig er der, og det er han. Der er (desværre) altid en krig at protestere imod….

Bryans shelter

… 11 dage…./M

2 kommentarer to “Peace ; Bryan the lonely rider”

  1. mmhlondon februar 20, 2012 hos 8:30 pm #

    Ja han er…sgu…

  2. Bjarne W. Andresen februar 20, 2012 hos 6:24 pm #

    Sej far du har.

Skriv et svar

