Bones & Booths

15 Feb

Forleden kom svigersøn lige forbi med det knivskarpe kamera og vupti, så linede jeg lige alle mine London sko/støvler op i sneen.

Henrik tror at det er mange sko, men han har åbenbart ikke kendt særlig mange kvinder….med særlig mange sko…

Fat Face-Clarks (med Fat Face) - Fat Face - Ukendt - Camden - Ukendt- og Clarks

Nå, men jeg vil nu alligevel godt lige præsentere mine sko for jer, og håber at I selv kan se hvor I måske vil hen og snuse lidt, hvis I kommer til London, eller hvor I bestemt IKKE vil hen og snuse🙂

Derudover har vi faktisk jokket temmelig meget rundt i London med flere års mellemrum efter forskellige ønskelister om sko fra gess who….

Så et par billeder er det da blevet til, og i alt fald et indgående kendskab til Londons særlig ‘sko gader’.

Neal Street er allerede nævnt i et tidligere indlæg. Der finder man dels sko butikken  ‘Office’ som har mange forskellige mærker, men også en lidt dyr men meget lækker og fodformet skobutik, som jeg ikke ved hvad hedder, men selvfølgelig undersøger jeg det når vi er derovre næste gang….

Om 16 dage….

I Carneby Street stopper vi altid op og kigger på forunderlige og ugly sko. Butikken hedder Irregular Choice og vi har altid lyst til at købe et par sko med hjem til Tine, det ER bare så svært at vælge…

Sjove sko

Der er selvfølgelig også bare rigtig mange andre sko butikker i London, men en særlig ting at nævne er selvfølgelig at man finder flest og billigst Dr. Martens støvler i Camden Town. Jeg vil tage et par billeder, hvis vi kommer forbi.  /M

Skriv et svar

