Nyt kort

10 Feb

Læste lige idag i Politiken om nogle nye bykort til forskellige storbyer rundt om i verdenen. De hedder Crumpled City Maps – og må man sige passer meget godt.

Følgende er direkte citat fra Politiken Plus:

“Crumpled City Maps er oversigtskort, der tåler hårdhændet behandling.

Du kan krølle kortet sammen til en bold eller folde det sammen på tusind måder – tusind gange. Kortet kan klare næsten alt! 
Det er 100 procent vandafvisende og kan derfor også bruges i regn- eller snevejr. Der medfølger en lille pose til opbevaring.

Alle Crumpled City Maps viser et par ekstra destinationer, der er lidt ud over det sædvanlige i forhold til normale bykort.
God tur!”

Det er ikke fordi jeg bruger så meget kort, når vi er i London. Jeg blærer mig med, at jeg har været så mange gange i byen, at jeg altid kan finde vej – det passer så næsten. Jeg har især en tendens til at fare lidt vild i Soho – men det er en hemmelighed!

Kort har en tendens til at gå i stykker, eller som det mindste i flere dele. Eller også er det sted man søger lige i folden… I ved hvad jeg mener.

Jeg måtte selvfølgelig straks eje et Krølle London kort og så må det stå sin prøve “live” om 21 dage. Prisen er overkommelig.

Mit nye kort - ukrøllet

Sådan!!

Så glatter vi ud

Kortet er rimelig detaljeret

/H

Skriv et svar

