longing for London

8 Feb

Så er der kun 23 dage til, at vi traver afsted med vores små kufferter på hjul. Skal man nu tage afsted med en fuld kuffert eller tom kuffert…?  På billedet herunder har jeg to stykker tøj på, som begge er købt i London og begge er blevet flittigt brugt siden: Min elskede Next jakke, som vi var i samtlige Next butikker for at finde i den rigtige størrelse, for en del år siden.

Og så en skøn marineblå højhalset trøje, som jeg fandt i Gap for 2 år siden og desværre kun købte i en farve🙂

Jeg synes dette billede i meget høj grad udtrykker den ro og fordybelse, som vi længes efter når vi går og tæller ned til vores lille årlige mini ferie, i London….

Mit fredfyldte London

Skriv et svar

