På pub

1 Feb

Der er 30 dage til…

Jeg ville bare så gerne på ‘dansepub’ med Henrik fordi han danser rigtig godt, og vi danser aldrig…og fordi Henrik savner at vi går på pub når vi er i London….fordi jeg ikke er så god til at drikke…efter dengang på Jamies🙂

Der er rigtig mange gode pubber i London, og nu vil jeg nævne et par stykker.

Angel & Crown er en af de pubber vi er gået forbi rigtig mange gange, og så vidt jeg husker også har været inde på en enkelt gang (Henrik er muligvis ikke enig). Den ligger i området Covent garden. Når jeg er på pub, kan jeg finde på at bestille en bailey istedet for en øl, det fungerer sådan set ok, i nogle minutter. Så har jeg drukket min bailey, mens Henrik stadig har over en halv øl tilbage🙂

Bestiller jeg en øl, så er det gerne en lille (dameøl) og så er situationen gerne omvendt, når Henrik har drukket sin øl, sidder jeg stadig og søber i min…

The Big Chill bar linger i Brick Lane – og der har vi aldrig været, men det kunne jeg faktisk rigtig godt tænke mig, at prøve. Den er listet som et dansested, og vi må bare prøve det på vores næste tur!!

Selvfølgelig skal The Lowlanders også nævnes, selvom den har været nævnt i et tidligere indlæg: bedste udvalg i belgisk øl, største muslinger og skønneste pomfrittes!

The Queens Head, meget centralt, meget British…nej vi har ikke været der – endnu! Men følg os om 30 dage, så kommer jeg med en udførlig beskrivelse!

Men nu gider jeg altså ikke sidde og finde flere pubber, så her er lige et rigtig godt link, hvor I kan se billeder og navne og adresser på en hel masse andre pubber i London, jeg vil måsker overveje at prøve Sherlock Holmes, fordi vi har været forbi mange gange og jeg ved at min svigerinde har anbefalet den🙂

Hvad er der tilbage at sige? Man kan næsten ikke undgå at få noget meget grønt ærtemos som tilbehør, hvis man bestiller mad på pub, prøv det bare, det har jeg gjort  – en gang. Det var nok for mig🙂

Håber bestemt ikke jeg har afskrækket nogen…

/M

En kommentar to “På pub”

  1. Anna januar 14, 2013 hos 4:14 pm #

    Hej med jer🙂

    Hvor gammel skal man være for, at kunne købe alkohol på restauranter, pubber osv. i London?
    Jeg har søgt på det på internettet, men jeg kan ikke rigtig finde noget konkret svar.

    Mvh. Anna🙂

Skriv et svar

