When Henrik fell in love…with London

28 Jan

34 dage….

 

Pure LOVE

Det her billede, synes jeg viser Henrik og London i et. Faktisk forelskede Henrik sig i London før mig, altså…han var i London før mig og uden mig, før vi mødtes…og faldt for byen. Så det var bare en af de byrder jeg måtte bære, da jeg gik i lag med ham for alvor, at sige ja, ikke kun til Henrik, men også til London. Det er sådan set til at leve med…begge dele🙂

Måske vil han en dag dele sine første oplevelser med jer, her på bloggen, så vær vågne!

Måske har nogle bemærket at jeg prøver at fatte mig i korthed af og til ? Hvis I savner mine lidt længere indlæg, hvor man ikke når til pointen før på side 2, så skriv endelig en kommentar til mig, så skal jeg straks sætte mig ved tasterne igen!!

/M

Skriv et svar

