Surprise!

26 Jan

…36 dage….

Når vi er i London, kan Henrik godt lide at planlægge noget vi skal, og jeg går gladeligt med på lidt af hvert. Nogle år i træk har vi også valgt at vi ikke ville planlægge noget og bare ‘være spontane’.

Et år, besluttede vi, at vi hver især skulle planlægge en hel dag, som den anden ikke fik noget at vide om før på selve dagen! Det var en stor udfording for mig, der ikke er/var så vant til at bestille bord osv. hjemmefra.

Henriks plan for sin 'surprise dag'

Det var faktisk en meget sjov oplevelse… det mest spændende var om vi havde fundet på det samme…jeg havde fx. købt biografbilletter hjemmefra (til Sherlock Holmes) og Henrik havde arrangeret en tur Tower, hvor vi var inde og se kronjuvelerne.

Det var på denne ‘surprise’ dag, at Henrik slæbte mig med helt ud i Smithfield, meget spændt på om han kunne finde Smith of Smithfield (SoS) som han fortalte om igår. Men vi fandt det og var som tidligere omtalt meget begejstrede!

Henrik foran Jamies Italien i Docklands

Senere den dag, var  vi på Jamie Olivers Italienske restaurant i Docklands, hvor man kører til med et særligt tog (førerløst) hvilket Henrik også var meget spændt på om vi kunne finde🙂 Restauranten var meget populær og vi ventede i en rum tid, med en ‘buzzer’ i lommen, me da vi først kom ind, var det helt afgjort al ventetiden værd! Vi spiste i fire timer eller noget i den stil og resten af Henriks program var nær aldrig blevet gennemført fordi vi var så længe der OG så mætte da vi gik!

På min ‘Surprise dag’ til Henrik, havde jeg blandt andet planlagt en tur til Hamleys Lego afdeling. Jeg blev lidt nervøs da vi havde været på alle fem etager og ingen lego afdeling havde fundet, men da vi spurgte, fik vi at vide at hele kælderetagen var med Lego. Jeg var spændt på, om Henrik synes det var sjovt, at han skulle købe noget lego, men jeg havde ingen grund til bekymring;

Buzz og Henrik på Hotellet

“BUZZ LIGHT YEAR!” udbrød min velvoksne mand og lyste op i et smil. En Star Wars jagerfly blev det også til , og så hjem for at samle lego på hotellet.

Senere den dag, var vi på indonesisk restaurant på Shaftesbury Avenue, og jeg havde ikke behøvet at bestille bord, for vi var de eneste på restauranten!

Alt i alt en sjov og anderledes ferie som vi kan anbefale.

/M

Skriv et svar

