Smith of Smithfield

24 Jan

nu er der kun 38 dage…tror jeg…Henrik er ikke så god til at tælle ned…

Egg Copenhagen kan fås her!

Idag har jeg besøg af min skønne datter og det bliver kun til et billede af et rigtig interessant morgenmadssted/restaurant, i fire etager. Hvornår og hvordan vi opdagede SoS, kan I høre om en anden dag, når jeg har lidt mere tid og kan skrive om ‘overraskelsesdagene’. Men SoS var et sjovt og lidt råt sted, hvor jeg så en del seje kvinder på min egen alder, i lange sorte støvler og korte cowboynederdele, hvilket medførte at jeg blev nød til at købe dette udstyr…

/M

Skriv et svar

