Belgisk øl i London

22 Jan

…40 dage til…det er næsten et jubilæum…

Hvis du kan lide blåmuslinger med pomfritter til (Moules frittes) og et rigtig godt glas øl, kan jeg anbefale ‘The Lowlander‘. Stedet er en mellemting mellem en pub og en restaurant og vi har været der to gange. Den første gang var vi næsten de eneste gæster, vi var afsindig trætte og egentlig ikke særlig sultne, men vi fik de største og lækreste muslinger nogensinde! Udvalget i belgisk øl var enormt og vi nød vores måltid i fulde drag. Anden gang vi var der var der fuldstændig proppet med mennesker og vi kunne ikke få muslinger, fordi det var på en anden tid af året. Der var tilgengæld en fantastisk stemning og folk stod nærmest ovenpå hinanden oppe ved baren.

Vi har desværre ikke nogle billeder fra Lowlanders, men istedet har jeg fundet nogle fra en restaurant i Soho nær ‘Seven dials’. Den hedder Belgo og har også dejlige øl og muslinger.

Øl på Belgo

Nu er jeg ikke nogen ‘øl pige’ og jeg ved ikke om dette indlæg skulle skrives idag fordi jeg var ude og føjte igår, men selvom man ikke er vild med at gå på pub, så kan jeg virkelig anbefale både The Lowlanders og Belgo.

/M

Muslinger og Fritter

Skriv et svar

